Dead Or Alive

Join us! Dead Or Alive welcome You at gates to hell...

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Szukasz przygód, przyjaciół i dobrej zabawy? Dobrze trafiłeś, klan Dead or Alive stanie się Twoim nowym domem w świecie pełnym zła i destrukcji.

#1 2009-04-02 21:29:19

DoA_Geno

Administrator

Zarejestrowany: 2009-03-30
Posty: 149
Punktów :   

Konfiguracja bota D2NT

Dla Palladyna

Include("config/NTConfig.ntl");

var NTConfig_PutAura;
var NTConfig_UseRedemption;

function NT_LoadConfig()
{
//------------------------------------------------------------------------------
// Boss configuration
//------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_PublicMode = false; //Wpisz "true" jeśli chcesz robić public br
me.quitonhostile = false; //Wpisz "true" aby bot wychodził z gry jeżeli ktoś da mu hosta (wrogość)

NTConfig_Script.push("NTPindleskin.ntj"); NTConfig_NihlathakExtension = false; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_NihlathakExtension na "true", bot pójdzie przez czerwony portal ! Po zabiciu Pindleskina bot uda się do Nihlathaka.
//NTConfig_Script.push("NTNihlathak.ntj"); NTConfig_PindleskinExtension = false; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_PindleskinExtension na "true", bot pójdzie przez wp ! Po zabiciu Nihlathaka bot uda się do Pindleskina.
NTConfig_Script.push("NTEldritch.ntj"); NTConfig_ShenkExtension = false; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_ShenkExtension na "true", bot po zabiciu Eldritcha uda się do Shenka.
NTConfig_Script.push("NTThreshSocket.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTFrozenstein.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTBaal.ntj"); NTConfig_KillBaal = true; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_KillBaal na "true", bot po zabiciu wszystkich fal na baalrunie uda się do komnaty Baala ! Wpisz "true" jeżeli chcesz zabijać Baala /// "false" jeżeli nie chcesz zabijać Baala.
//NTConfig_Script.push("NTDiablo.ntj");
NTConfig_Script.push("NTMephisto.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTTravincal.ntj");
NTConfig_Script.push("NTSummoner.ntj");
NTConfig_Script.push("NTDuriel.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTAncientTunnels.ntj");
NTConfig_Script.push("NTAndariel.ntj");
NTConfig_Script.push("NTCountess.ntj");
NTConfig_Script.push("NTPit.ntj"); NTConfig_ClearPitLevel1 = 1; // 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all
//NTConfig_Script.push("NTMausoleum.ntj");

NTConfig_StartDelay = 0; // Opóźnienie czasowe w milisekundach do startu.
NTConfig_AreaDelay = 500; // Opóźnienie czasowe w milisekundach do zmiany pola gry.
NTConfig_SnagDelay = 500; // Opóźnienie czasowe w milisekundach, aż pickit zacznie zbierać itemy.

NTConfig_SkipHealLife = 90; // Jeżeli bot ma więcej niż tyle procent życia nie pójdzie sie uleczyć.
NTConfig_SkipHealMana = 70; // Jeżeli bot ma więcej niż tyle procent many nie pójdzie sie uleczyć.
NTConfig_SkipHealCurses = false;// Jeżeli chcesz aby bot nie szedł się leczyć od klątw ustaw na "true".
NTConfig_UseMerc = true; // Ustaw "true" jeżeli chcesz aby bot wskrzeszał najemnika.
NTConfig_ResetWeapon = false; // Ustaw "true" aby zresetować broń kiedy wskrzeszasz merca.

NTConfig_LifeThresh = 60; // Drink a normal potion if under this percent of life.
NTConfig_LifeRejuvThresh = 40; // Drink a rejuvenation potion if under this percent of life.
NTConfig_ManaThresh = 30; // Drink a normal potion if under this percent of mana.
NTConfig_ManaRejuvThresh = 10; // Drink a rejuvenation potion if under this percent of mana.
NTConfig_LifeChicken = 30; // This is your chicken life percent. If you go below this life total, exit game.
NTConfig_ManaChicken = 0; // This is your chicken mana percent. If you go below this mana total, exit game.

NTConfig_MercLifeThresh = 60; // Leczenie najemnika zwykła mikstura.
NTConfig_MercRejuvThresh = 40; // Leczenie najemnika mikstura pełnego wzmocnienia.
NTConfig_MercChicken = 20; // Poniżej tej wartość życia najemnika bot wyjdzie z gry.

NTConfig_FreeSpace = 4; // Ilość wolnych kolumn w inwentarzu.

// Liczby odpowiadają waszemu inwentarzowi. Ustaw 0, aby zostawić cokolwiek tam jest i 1 przestrzeń do dyspozycji bota.
NTConfig_Columns[0] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0];
NTConfig_Columns[1] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0];
NTConfig_Columns[2] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0];
NTConfig_Columns[3] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0];

NTConfig_MinGoldToStash = 100000; // Maksymalna liczba złota nim bot pójdzie do skrzynki.

//----------------------------------------------------------------------------------------------
// Typy mikstur używanych w każdej kolumnie paska.
// Dostępne typy : "hp" = życie | "mp" = mana | "rv" = mikstura wzmocnienia. Możesz używać też innych typów mikstur.
// Utrzymuj równe typy mikstur przy przylegających kolumnach. Pierwsze HP potem MP, a potem HP to zły wybór.
// Utrzymuj HP i MP zaraz na początku paska (w przypadku gdy potrzebujecie użyć RV i innych typów).
// RV MUSI, POWTARZAM MUSI być na końcu paska (ostatnia kolumna).
// Aby użyć tylko mikstur pełnego wzmocnienia wpisz rv we wszystkich kolumnach.
//----------------------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_BeltColType[0] = "hp";
NTConfig_BeltColType[1] = "mp";
NTConfig_BeltColType[2] = "rv";
NTConfig_BeltColType[3] = "rv";

//----------------------------------------------------------------------------
// Minimalna ilość mikstur w każdej kolumnie przed potrzebą uzupełnienia
// Jeżeli liczba mikstur spadnie poniżej tej liczby w tej kolumnie bot pójdzie do sklepu i kupi.
// Wpisz 4 aby pójść na zakupy w najbliższym czasie happy.gif jeżeli mikstur będzie brakować smile.gif
// Polecam wpisać w kolumny paska "rv", a tu 0. Sklep nie wspiera rv!
//----------------------------------------------------------------------------
NTConfig_BeltColMin[0] = 4;
NTConfig_BeltColMin[1] = 4;
NTConfig_BeltColMin[2] = 0;
NTConfig_BeltColMin[3] = 0;

//-----------------------------------------------------------------------------------
// SnagIt configuration
// Tutaj jest lista nip plików, przypuszczam że używasz nip paczki.
// Jeżeli chcesz dodać swój własny plik .nip, po prostu skopiuj dowolną linie i wklej ja!
// Aby wyłączyć .nip file, po prostu daj "//" na początku linijki lub skasuj dana linijkę.
//-----------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_NIPFilePath.push("uniques.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("sets.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("whites.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("runes.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("rares.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("magics.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("gems.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("charmsjewels.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("ringsamulets.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("potions.nip");
//NTConfig_NIPFilePath.push("moneymaker.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("keys.nip");

NTConfig_SnagRange = 40; // Promień sprawdzania kiedy item wypadnie. 40 jest odpowiednią liczbą tutaj !

//------------------------------------------------------------------------------
// GambleIt configuration
// To specify what items to gamble, adjust the array with the desired item codes
//------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_GambleIt = true; // Wpisz "true" jeżeli chcesz uprawiać hazard !
NTConfig_GambleStopGold = 300000; // Ilość złota przy której bot przestaje uprawiać hazard.

NTConfig_GambleItem.push("rin"); // Rings
NTConfig_GambleItem.push("amu"); // Amulets
NTConfig_GambleItem.push("ci0"); // Circlets
NTConfig_GambleItem.push("ci1"); // Coronets
//NTConfig_GambleItem.push("lgl"); // Leather Gloves
//NTConfig_GambleItem.push("vgl"); // Heavy Gloves
//NTConfig_GambleItem.push("mgl"); // Chain Gloves
//NTConfig_GambleItem.push("tgl"); // Light Gauntlets
//NTConfig_GambleItem.push("hgl"); // Gauntlets

NTConfig_OpenChest = true; // Wpisz "true" aby bot otwierał skrzynki.

//------------------------------------------------------------------------------
// Attack configuration
//------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_PutAura = 0; // Jakiej aury chcesz używać jak atakujesz. Wpisz 0 jeżeli nie chcesz !
NTConfig_AttackFirst = 0; // Pierwszy skill którego będziesz używać do ataku.
NTConfig_AttackBoss = 0; // Drugi skill którego będziesz używać do ataku bossa.
NTConfig_AttackOthers = 0; // Inny skill.
NTConfig_AttackSecondary = 0; // Drugi skill w przypadku kiedy potwor ma odporności. Wpisz 0 jeżeli nie chcesz !
NTConfig_ClearPosition = true; // Wpisz "true" aby sprawdzić czy merc nie ma klątwy (bot pojdzie do miasta jeżeli merc będzie miał klątwę)
NTConfig_CheckSafe = true; // Wpisz "true" aby sprawdzić czy merc nie ma klątwy (bot pojdzie do miasta jeżeli merc będzie miał klątwę)

NTConfig_UseRedemption = true; // Wpisz "true" aby użyć "Redemption" po zabiciu potworów.



Dla soso



Include("config/NTConfig.ntl");

var NTConfig_CastStatic;

function NT_LoadConfig()
{
//------------------------------------------------------------------------------
// Boss configuration
//------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_PublicMode = false; //Wpisz "true" jeśli chcesz robić public br
me.quitonhostile = false; //Wpisz "true" aby bot wychodził z gry jeżeli ktoś da mu hosta (wrogość)

NTConfig_Script.push("NTPindleskin.ntj"); NTConfig_NihlathakExtension = false; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_NihlathakExtension na "true", bot pójdzie przez czerwony portal ! Po zabiciu Pindleskina bot uda się do Nihlathaka.
//NTConfig_Script.push("NTNihlathak.ntj"); NTConfig_PindleskinExtension = false; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_PindleskinExtension na "true", bot pójdzie przez wp ! Po zabiciu Nihlathaka bot uda się do Pindleskina.
NTConfig_Script.push("NTEldritch.ntj"); NTConfig_ShenkExtension = false; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_ShenkExtension na "true", bot po zabiciu Eldritcha uda się do Shenka.
NTConfig_Script.push("NTThreshSocket.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTFrozenstein.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTBaal.ntj"); NTConfig_KillBaal = true; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_KillBaal na "true", bot po zabiciu wszystkich fal na baalrunie uda się do komnaty Baala ! Wpisz "true" jeżeli chcesz zabijać Baala /// "false" jeżeli nie chcesz zabijać Baala.
//NTConfig_Script.push("NTDiablo.ntj");
NTConfig_Script.push("NTMephisto.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTTravincal.ntj");
NTConfig_Script.push("NTSummoner.ntj");
NTConfig_Script.push("NTDuriel.ntj");
//NTConfig_Script.push("NTAncientTunnels.ntj");
NTConfig_Script.push("NTAndariel.ntj");
NTConfig_Script.push("NTCountess.ntj");
NTConfig_Script.push("NTPit.ntj"); NTConfig_ClearPitLevel1 = 1; // 0 : nie czyść, 1 : clear path only, 2 : czyść wszystko
//NTConfig_Script.push("NTMausoleum.ntj");

NTConfig_StartDelay = 0; // Opóźnienie czasowe w milisekundach do startu.
NTConfig_AreaDelay = 500; // Opóźnienie czasowe w milisekundach do zmiany pola gry.
NTConfig_SnagDelay = 500; // Opóźnienie czasowe w milisekundach, aż pickit zacznie zbierać itemy.

NTConfig_SkipHealLife = 90; // Jeżeli bot ma więcej niż tyle procent życia nie pójdzie sie uleczyć.
NTConfig_SkipHealMana = 70; // Jeżeli bot ma więcej niż tyle procent many nie pójdzie sie uleczyć.
NTConfig_SkipHealCurses = false;// Jeżeli chcesz aby bot nie szedł się leczyć od klątw ustaw na "true".
NTConfig_UseMerc = true; // Ustaw "true" jeżeli chcesz aby bot wskrzeszał najemnika.
NTConfig_ResetWeapon = false; // Ustaw "true" aby zresetować broń kiedy wskrzeszasz merca.

NTConfig_LifeThresh = 60; // Pij normalna miksturkę życia poniżej tego procentu życia.
NTConfig_LifeRejuvThresh = 40; // Pij miksturkę pełnego wzmocnienia poniżej tego procentu życia.
NTConfig_ManaThresh = 30; // Pij normalna miksturkę many poniżej tego procentu many.
NTConfig_ManaRejuvThresh = 10; // Pij miksturkę pełnego wzmocnienia poniżej tego procentu many.
NTConfig_LifeChicken = 30; // Poniżej tej wartości procentowej życia bot wyjdzie z gry.
NTConfig_ManaChicken = 0; // Poniżej tej wartości procentowej many bot wyjdzie z gry.

NTConfig_MercLifeThresh = 60; // Leczenie najemnika zwykła mikstura.
NTConfig_MercRejuvThresh = 40; // Leczenie najemnika mikstura pełnego wzmocnienia.
NTConfig_MercChicken = 20; // Poniżej tej wartość życia najemnika bot wyjdzie z gry.

NTConfig_FreeSpace = 4; // Ilość wolnych kolumn w inwentarzu.

// Liczby odpowiadają waszemu inwentarzowi. Ustaw 0, aby zostawić cokolwiek tam jest i 1 przestrzeń do dyspozycji bota.
NTConfig_Columns[0] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0];
NTConfig_Columns[1] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0];
NTConfig_Columns[2] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0];
NTConfig_Columns[3] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0];

NTConfig_MinGoldToStash = 100000; // Maksymalna liczba złota nim bot pójdzie do skrzynki.

//----------------------------------------------------------------------------------------------
// Typy mikstur używanych w każdej kolumnie paska.
// Dostępne typy : "hp" = życie | "mp" = mana | "rv" = mikstura wzmocnienia. Możesz używać też innych typów mikstur.
// Utrzymuj równe typy mikstur przy przylegających kolumnach. Pierwsze HP potem MP, a potem HP to zły wybór.
// Utrzymuj HP i MP zaraz na początku paska (w przypadku gdy potrzebujecie użyć RV i innych typów).
// RV MUSI, POWTARZAM MUSI być na końcu paska (ostatnia kolumna).
// Aby użyć tylko mikstur pełnego wzmocnienia wpisz rv we wszystkich kolumnach.
//----------------------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_BeltColType[0] = "hp";
NTConfig_BeltColType[1] = "mp";
NTConfig_BeltColType[2] = "rv";
NTConfig_BeltColType[3] = "rv";

//----------------------------------------------------------------------------
// Minimalna ilość mikstur w każdej kolumnie przed potrzebą uzupełnienia
// Jeżeli liczba mikstur spadnie poniżej tej liczby w tej kolumnie bot pójdzie do sklepu i kupi.
// Wpisz 4 aby pójść na zakupy w najbliższym czasie happy.gif jeżeli mikstur będzie brakować smile.gif
// Polecam wpisać w kolumny paska "rv", a tu 0. Sklep nie wspiera rv!
//----------------------------------------------------------------------------
NTConfig_BeltColMin[0] = 4;
NTConfig_BeltColMin[1] = 4;
NTConfig_BeltColMin[2] = 0;
NTConfig_BeltColMin[3] = 0;

//-----------------------------------------------------------------------------------
// SnagIt configuration
// Tutaj jest lista nip plików, przypuszczam że używasz nip paczki.
// Jeżeli chcesz dodać swój własny plik .nip, po prostu skopiuj dowolną linie i wklej ja!
// Aby wyłączyć .nip file, po prostu daj "//" na początku linijki lub skasuj dana linijkę.
//-----------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_NIPFilePath.push("uniques.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("sets.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("whites.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("runes.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("rares.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("magics.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("gems.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("charmsjewels.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("ringsamulets.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("potions.nip");
//NTConfig_NIPFilePath.push("moneymaker.nip");
NTConfig_NIPFilePath.push("keys.nip");

NTConfig_SnagRange = 40; // Promień sprawdzania kiedy item wypadnie. 40 jest odpowiednią liczbą tutaj !

//------------------------------------------------------------------------------
// GambleIt configuration
// To specify what items to gamble, adjust the array with the desired item codes
//------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_GambleIt = true; // Wpisz "true" jeżeli chcesz uprawiać hazard !
NTConfig_GambleStopGold = 300000; // Ilość złota przy której bot przestaje uprawiać hazard.

NTConfig_GambleItem.push("rin"); // Rings
NTConfig_GambleItem.push("amu"); // Amulets
NTConfig_GambleItem.push("ci0"); // Circlets
NTConfig_GambleItem.push("ci1"); // Coronets
//NTConfig_GambleItem.push("lgl"); // Leather Gloves
//NTConfig_GambleItem.push("vgl"); // Heavy Gloves
//NTConfig_GambleItem.push("mgl"); // Chain Gloves
//NTConfig_GambleItem.push("tgl"); // Light Gauntlets
//NTConfig_GambleItem.push("hgl"); // Gauntlets

NTConfig_OpenChest = true; // Wpisz "true" aby bot otwierał skrzynki.

//------------------------------------------------------------------------------
// Attack configuration
//------------------------------------------------------------------------------
NTConfig_AttackFirst = 0; // Pierwszy skill którego będziesz używać do ataku.
NTConfig_AttackBoss = 0; // Drugi skill którego będziesz używać do ataku bossa.
NTConfig_AttackOthers = 0; // Inny skill..
NTConfig_AttackSecondary = 0; // Drugi skill w przypadku kiedy potwor ma odporności. Wpisz 0 jeżeli nie chcesz !
NTConfig_ClearPosition = true; // Wpisz "true jeżeli chcesz aby bot czyścił obszar bo zabiciu bossa.
NTConfig_CheckSafe = true; // Wpisz "true" aby sprawdzić czy merc nie ma klątwy (bot pojdzie do miasta jeżeli merc będzie miał klątwę)

NTConfig_CastStatic = 60; // Użyj "Pola Statycznego" aby obniżyć HP potworów ponieżej tego procentu. Wpisz 100 jeżeli nie chcesz !
}


_______________________________________________
Prawdziwym błędem jest błąd popełnić i nie naprawić go.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
filmy tak głupie że aż śmieszne elf bot friend list jak zdobyć rio poinc w lolu oswietlenie drzwi led golf iv www.pokemonyworld.pun.pl