Dla Palladyna
Include("config/NTConfig.ntl");
var NTConfig_PutAura; var NTConfig_UseRedemption;
function NT_LoadConfig() { //------------------------------------------------------------------------------ // Boss configuration //------------------------------------------------------------------------------ NTConfig_PublicMode = false; //Wpisz "true" jeśli chcesz robić public br me.quitonhostile = false; //Wpisz "true" aby bot wychodził z gry jeżeli ktoś da mu hosta (wrogość)
NTConfig_Script.push("NTPindleskin.ntj"); NTConfig_NihlathakExtension = false; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_NihlathakExtension na "true", bot pójdzie przez czerwony portal ! Po zabiciu Pindleskina bot uda się do Nihlathaka. //NTConfig_Script.push("NTNihlathak.ntj"); NTConfig_PindleskinExtension = false; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_PindleskinExtension na "true", bot pójdzie przez wp ! Po zabiciu Nihlathaka bot uda się do Pindleskina. NTConfig_Script.push("NTEldritch.ntj"); NTConfig_ShenkExtension = false; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_ShenkExtension na "true", bot po zabiciu Eldritcha uda się do Shenka. NTConfig_Script.push("NTThreshSocket.ntj"); //NTConfig_Script.push("NTFrozenstein.ntj"); //NTConfig_Script.push("NTBaal.ntj"); NTConfig_KillBaal = true; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_KillBaal na "true", bot po zabiciu wszystkich fal na baalrunie uda się do komnaty Baala ! Wpisz "true" jeżeli chcesz zabijać Baala /// "false" jeżeli nie chcesz zabijać Baala. //NTConfig_Script.push("NTDiablo.ntj"); NTConfig_Script.push("NTMephisto.ntj"); //NTConfig_Script.push("NTTravincal.ntj"); NTConfig_Script.push("NTSummoner.ntj"); NTConfig_Script.push("NTDuriel.ntj"); //NTConfig_Script.push("NTAncientTunnels.ntj"); NTConfig_Script.push("NTAndariel.ntj"); NTConfig_Script.push("NTCountess.ntj"); NTConfig_Script.push("NTPit.ntj"); NTConfig_ClearPitLevel1 = 1; // 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all //NTConfig_Script.push("NTMausoleum.ntj");
NTConfig_StartDelay = 0; // Opóźnienie czasowe w milisekundach do startu. NTConfig_AreaDelay = 500; // Opóźnienie czasowe w milisekundach do zmiany pola gry. NTConfig_SnagDelay = 500; // Opóźnienie czasowe w milisekundach, aż pickit zacznie zbierać itemy.
NTConfig_SkipHealLife = 90; // Jeżeli bot ma więcej niż tyle procent życia nie pójdzie sie uleczyć. NTConfig_SkipHealMana = 70; // Jeżeli bot ma więcej niż tyle procent many nie pójdzie sie uleczyć. NTConfig_SkipHealCurses = false;// Jeżeli chcesz aby bot nie szedł się leczyć od klątw ustaw na "true". NTConfig_UseMerc = true; // Ustaw "true" jeżeli chcesz aby bot wskrzeszał najemnika. NTConfig_ResetWeapon = false; // Ustaw "true" aby zresetować broń kiedy wskrzeszasz merca.
NTConfig_LifeThresh = 60; // Drink a normal potion if under this percent of life. NTConfig_LifeRejuvThresh = 40; // Drink a rejuvenation potion if under this percent of life. NTConfig_ManaThresh = 30; // Drink a normal potion if under this percent of mana. NTConfig_ManaRejuvThresh = 10; // Drink a rejuvenation potion if under this percent of mana. NTConfig_LifeChicken = 30; // This is your chicken life percent. If you go below this life total, exit game. NTConfig_ManaChicken = 0; // This is your chicken mana percent. If you go below this mana total, exit game.
NTConfig_MercLifeThresh = 60; // Leczenie najemnika zwykła mikstura. NTConfig_MercRejuvThresh = 40; // Leczenie najemnika mikstura pełnego wzmocnienia. NTConfig_MercChicken = 20; // Poniżej tej wartość życia najemnika bot wyjdzie z gry.
NTConfig_FreeSpace = 4; // Ilość wolnych kolumn w inwentarzu.
// Liczby odpowiadają waszemu inwentarzowi. Ustaw 0, aby zostawić cokolwiek tam jest i 1 przestrzeń do dyspozycji bota. NTConfig_Columns[0] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0]; NTConfig_Columns[1] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0]; NTConfig_Columns[2] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0]; NTConfig_Columns[3] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0];
NTConfig_MinGoldToStash = 100000; // Maksymalna liczba złota nim bot pójdzie do skrzynki.
//---------------------------------------------------------------------------------------------- // Typy mikstur używanych w każdej kolumnie paska. // Dostępne typy : "hp" = życie | "mp" = mana | "rv" = mikstura wzmocnienia. Możesz używać też innych typów mikstur. // Utrzymuj równe typy mikstur przy przylegających kolumnach. Pierwsze HP potem MP, a potem HP to zły wybór. // Utrzymuj HP i MP zaraz na początku paska (w przypadku gdy potrzebujecie użyć RV i innych typów). // RV MUSI, POWTARZAM MUSI być na końcu paska (ostatnia kolumna). // Aby użyć tylko mikstur pełnego wzmocnienia wpisz rv we wszystkich kolumnach. //---------------------------------------------------------------------------------------------- NTConfig_BeltColType[0] = "hp"; NTConfig_BeltColType[1] = "mp"; NTConfig_BeltColType[2] = "rv"; NTConfig_BeltColType[3] = "rv";
//---------------------------------------------------------------------------- // Minimalna ilość mikstur w każdej kolumnie przed potrzebą uzupełnienia // Jeżeli liczba mikstur spadnie poniżej tej liczby w tej kolumnie bot pójdzie do sklepu i kupi. // Wpisz 4 aby pójść na zakupy w najbliższym czasie happy.gif jeżeli mikstur będzie brakować smile.gif // Polecam wpisać w kolumny paska "rv", a tu 0. Sklep nie wspiera rv! //---------------------------------------------------------------------------- NTConfig_BeltColMin[0] = 4; NTConfig_BeltColMin[1] = 4; NTConfig_BeltColMin[2] = 0; NTConfig_BeltColMin[3] = 0;
//----------------------------------------------------------------------------------- // SnagIt configuration // Tutaj jest lista nip plików, przypuszczam że używasz nip paczki. // Jeżeli chcesz dodać swój własny plik .nip, po prostu skopiuj dowolną linie i wklej ja! // Aby wyłączyć .nip file, po prostu daj "//" na początku linijki lub skasuj dana linijkę. //----------------------------------------------------------------------------------- NTConfig_NIPFilePath.push("uniques.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("sets.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("whites.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("runes.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("rares.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("magics.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("gems.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("charmsjewels.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("ringsamulets.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("potions.nip"); //NTConfig_NIPFilePath.push("moneymaker.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("keys.nip");
NTConfig_SnagRange = 40; // Promień sprawdzania kiedy item wypadnie. 40 jest odpowiednią liczbą tutaj !
//------------------------------------------------------------------------------ // GambleIt configuration // To specify what items to gamble, adjust the array with the desired item codes //------------------------------------------------------------------------------ NTConfig_GambleIt = true; // Wpisz "true" jeżeli chcesz uprawiać hazard ! NTConfig_GambleStopGold = 300000; // Ilość złota przy której bot przestaje uprawiać hazard.
NTConfig_GambleItem.push("rin"); // Rings NTConfig_GambleItem.push("amu"); // Amulets NTConfig_GambleItem.push("ci0"); // Circlets NTConfig_GambleItem.push("ci1"); // Coronets //NTConfig_GambleItem.push("lgl"); // Leather Gloves //NTConfig_GambleItem.push("vgl"); // Heavy Gloves //NTConfig_GambleItem.push("mgl"); // Chain Gloves //NTConfig_GambleItem.push("tgl"); // Light Gauntlets //NTConfig_GambleItem.push("hgl"); // Gauntlets
NTConfig_OpenChest = true; // Wpisz "true" aby bot otwierał skrzynki.
//------------------------------------------------------------------------------ // Attack configuration //------------------------------------------------------------------------------ NTConfig_PutAura = 0; // Jakiej aury chcesz używać jak atakujesz. Wpisz 0 jeżeli nie chcesz ! NTConfig_AttackFirst = 0; // Pierwszy skill którego będziesz używać do ataku. NTConfig_AttackBoss = 0; // Drugi skill którego będziesz używać do ataku bossa. NTConfig_AttackOthers = 0; // Inny skill. NTConfig_AttackSecondary = 0; // Drugi skill w przypadku kiedy potwor ma odporności. Wpisz 0 jeżeli nie chcesz ! NTConfig_ClearPosition = true; // Wpisz "true" aby sprawdzić czy merc nie ma klątwy (bot pojdzie do miasta jeżeli merc będzie miał klątwę) NTConfig_CheckSafe = true; // Wpisz "true" aby sprawdzić czy merc nie ma klątwy (bot pojdzie do miasta jeżeli merc będzie miał klątwę)
NTConfig_UseRedemption = true; // Wpisz "true" aby użyć "Redemption" po zabiciu potworów.
Dla soso
Include("config/NTConfig.ntl");
var NTConfig_CastStatic;
function NT_LoadConfig() { //------------------------------------------------------------------------------ // Boss configuration //------------------------------------------------------------------------------ NTConfig_PublicMode = false; //Wpisz "true" jeśli chcesz robić public br me.quitonhostile = false; //Wpisz "true" aby bot wychodził z gry jeżeli ktoś da mu hosta (wrogość)
NTConfig_Script.push("NTPindleskin.ntj"); NTConfig_NihlathakExtension = false; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_NihlathakExtension na "true", bot pójdzie przez czerwony portal ! Po zabiciu Pindleskina bot uda się do Nihlathaka. //NTConfig_Script.push("NTNihlathak.ntj"); NTConfig_PindleskinExtension = false; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_PindleskinExtension na "true", bot pójdzie przez wp ! Po zabiciu Nihlathaka bot uda się do Pindleskina. NTConfig_Script.push("NTEldritch.ntj"); NTConfig_ShenkExtension = false; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_ShenkExtension na "true", bot po zabiciu Eldritcha uda się do Shenka. NTConfig_Script.push("NTThreshSocket.ntj"); //NTConfig_Script.push("NTFrozenstein.ntj"); //NTConfig_Script.push("NTBaal.ntj"); NTConfig_KillBaal = true; //Jeżeli zmienisz wartość NTConfig_KillBaal na "true", bot po zabiciu wszystkich fal na baalrunie uda się do komnaty Baala ! Wpisz "true" jeżeli chcesz zabijać Baala /// "false" jeżeli nie chcesz zabijać Baala. //NTConfig_Script.push("NTDiablo.ntj"); NTConfig_Script.push("NTMephisto.ntj"); //NTConfig_Script.push("NTTravincal.ntj"); NTConfig_Script.push("NTSummoner.ntj"); NTConfig_Script.push("NTDuriel.ntj"); //NTConfig_Script.push("NTAncientTunnels.ntj"); NTConfig_Script.push("NTAndariel.ntj"); NTConfig_Script.push("NTCountess.ntj"); NTConfig_Script.push("NTPit.ntj"); NTConfig_ClearPitLevel1 = 1; // 0 : nie czyść, 1 : clear path only, 2 : czyść wszystko //NTConfig_Script.push("NTMausoleum.ntj");
NTConfig_StartDelay = 0; // Opóźnienie czasowe w milisekundach do startu. NTConfig_AreaDelay = 500; // Opóźnienie czasowe w milisekundach do zmiany pola gry. NTConfig_SnagDelay = 500; // Opóźnienie czasowe w milisekundach, aż pickit zacznie zbierać itemy.
NTConfig_SkipHealLife = 90; // Jeżeli bot ma więcej niż tyle procent życia nie pójdzie sie uleczyć. NTConfig_SkipHealMana = 70; // Jeżeli bot ma więcej niż tyle procent many nie pójdzie sie uleczyć. NTConfig_SkipHealCurses = false;// Jeżeli chcesz aby bot nie szedł się leczyć od klątw ustaw na "true". NTConfig_UseMerc = true; // Ustaw "true" jeżeli chcesz aby bot wskrzeszał najemnika. NTConfig_ResetWeapon = false; // Ustaw "true" aby zresetować broń kiedy wskrzeszasz merca.
NTConfig_LifeThresh = 60; // Pij normalna miksturkę życia poniżej tego procentu życia. NTConfig_LifeRejuvThresh = 40; // Pij miksturkę pełnego wzmocnienia poniżej tego procentu życia. NTConfig_ManaThresh = 30; // Pij normalna miksturkę many poniżej tego procentu many. NTConfig_ManaRejuvThresh = 10; // Pij miksturkę pełnego wzmocnienia poniżej tego procentu many. NTConfig_LifeChicken = 30; // Poniżej tej wartości procentowej życia bot wyjdzie z gry. NTConfig_ManaChicken = 0; // Poniżej tej wartości procentowej many bot wyjdzie z gry.
NTConfig_MercLifeThresh = 60; // Leczenie najemnika zwykła mikstura. NTConfig_MercRejuvThresh = 40; // Leczenie najemnika mikstura pełnego wzmocnienia. NTConfig_MercChicken = 20; // Poniżej tej wartość życia najemnika bot wyjdzie z gry.
NTConfig_FreeSpace = 4; // Ilość wolnych kolumn w inwentarzu.
// Liczby odpowiadają waszemu inwentarzowi. Ustaw 0, aby zostawić cokolwiek tam jest i 1 przestrzeń do dyspozycji bota. NTConfig_Columns[0] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0]; NTConfig_Columns[1] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0]; NTConfig_Columns[2] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0]; NTConfig_Columns[3] = [1,1,1,1,0,0,0,0,0,0];
NTConfig_MinGoldToStash = 100000; // Maksymalna liczba złota nim bot pójdzie do skrzynki.
//---------------------------------------------------------------------------------------------- // Typy mikstur używanych w każdej kolumnie paska. // Dostępne typy : "hp" = życie | "mp" = mana | "rv" = mikstura wzmocnienia. Możesz używać też innych typów mikstur. // Utrzymuj równe typy mikstur przy przylegających kolumnach. Pierwsze HP potem MP, a potem HP to zły wybór. // Utrzymuj HP i MP zaraz na początku paska (w przypadku gdy potrzebujecie użyć RV i innych typów). // RV MUSI, POWTARZAM MUSI być na końcu paska (ostatnia kolumna). // Aby użyć tylko mikstur pełnego wzmocnienia wpisz rv we wszystkich kolumnach. //---------------------------------------------------------------------------------------------- NTConfig_BeltColType[0] = "hp"; NTConfig_BeltColType[1] = "mp"; NTConfig_BeltColType[2] = "rv"; NTConfig_BeltColType[3] = "rv";
//---------------------------------------------------------------------------- // Minimalna ilość mikstur w każdej kolumnie przed potrzebą uzupełnienia // Jeżeli liczba mikstur spadnie poniżej tej liczby w tej kolumnie bot pójdzie do sklepu i kupi. // Wpisz 4 aby pójść na zakupy w najbliższym czasie happy.gif jeżeli mikstur będzie brakować smile.gif // Polecam wpisać w kolumny paska "rv", a tu 0. Sklep nie wspiera rv! //---------------------------------------------------------------------------- NTConfig_BeltColMin[0] = 4; NTConfig_BeltColMin[1] = 4; NTConfig_BeltColMin[2] = 0; NTConfig_BeltColMin[3] = 0;
//----------------------------------------------------------------------------------- // SnagIt configuration // Tutaj jest lista nip plików, przypuszczam że używasz nip paczki. // Jeżeli chcesz dodać swój własny plik .nip, po prostu skopiuj dowolną linie i wklej ja! // Aby wyłączyć .nip file, po prostu daj "//" na początku linijki lub skasuj dana linijkę. //----------------------------------------------------------------------------------- NTConfig_NIPFilePath.push("uniques.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("sets.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("whites.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("runes.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("rares.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("magics.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("gems.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("charmsjewels.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("ringsamulets.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("potions.nip"); //NTConfig_NIPFilePath.push("moneymaker.nip"); NTConfig_NIPFilePath.push("keys.nip");
NTConfig_SnagRange = 40; // Promień sprawdzania kiedy item wypadnie. 40 jest odpowiednią liczbą tutaj !
//------------------------------------------------------------------------------ // GambleIt configuration // To specify what items to gamble, adjust the array with the desired item codes //------------------------------------------------------------------------------ NTConfig_GambleIt = true; // Wpisz "true" jeżeli chcesz uprawiać hazard ! NTConfig_GambleStopGold = 300000; // Ilość złota przy której bot przestaje uprawiać hazard.
NTConfig_GambleItem.push("rin"); // Rings NTConfig_GambleItem.push("amu"); // Amulets NTConfig_GambleItem.push("ci0"); // Circlets NTConfig_GambleItem.push("ci1"); // Coronets //NTConfig_GambleItem.push("lgl"); // Leather Gloves //NTConfig_GambleItem.push("vgl"); // Heavy Gloves //NTConfig_GambleItem.push("mgl"); // Chain Gloves //NTConfig_GambleItem.push("tgl"); // Light Gauntlets //NTConfig_GambleItem.push("hgl"); // Gauntlets
NTConfig_OpenChest = true; // Wpisz "true" aby bot otwierał skrzynki.
//------------------------------------------------------------------------------ // Attack configuration //------------------------------------------------------------------------------ NTConfig_AttackFirst = 0; // Pierwszy skill którego będziesz używać do ataku. NTConfig_AttackBoss = 0; // Drugi skill którego będziesz używać do ataku bossa. NTConfig_AttackOthers = 0; // Inny skill.. NTConfig_AttackSecondary = 0; // Drugi skill w przypadku kiedy potwor ma odporności. Wpisz 0 jeżeli nie chcesz ! NTConfig_ClearPosition = true; // Wpisz "true jeżeli chcesz aby bot czyścił obszar bo zabiciu bossa. NTConfig_CheckSafe = true; // Wpisz "true" aby sprawdzić czy merc nie ma klątwy (bot pojdzie do miasta jeżeli merc będzie miał klątwę)
NTConfig_CastStatic = 60; // Użyj "Pola Statycznego" aby obniżyć HP potworów ponieżej tego procentu. Wpisz 100 jeżeli nie chcesz ! }
|