Dead Or Alive

Join us! Dead Or Alive welcome You at gates to hell...

Ogłoszenie

Szukasz przygód, przyjaciół i dobrej zabawy? Dobrze trafiłeś, klan Dead or Alive stanie się Twoim nowym domem w świecie pełnym zła i destrukcji.

#1 2009-03-31 23:53:51

DoA_Geno

Administrator

Zarejestrowany: 2009-03-30
Posty: 149
Punktów :   

Strategia dla paladya hammera PvM

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Spis Treści-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-Wstęp-

-Statystyka Początkowa-

-Rozdawanie Statystyk-

-Umiejętności-

-Przedmioty-

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Statystyka Początkowa-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Siła - 25pkt.

Zręczność - 20pkt.

Żywotność - 25pkt.

Energia - 15pkt.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Rozdawanie Statystyk-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Siła - tutaj nie dodajemy "nic" (jeśli jesteśmy bogaci, lub zamierzamy być ), na początku jak już wspomniałem mamy 25pkt. siły

+ 10/20pkt.(-anni-) + 10/20pkt.(-Torch-) + 5pkt.(-Mara-) + 2pkt.(-Czako-) + 60pkt.(-Enigma-) +20pkt.(-Zaka-) = (w wersji dla biedniejszych) 132pkt. siły, (w wersji dla bogatszych) 152pkt. siły

Zręczność
- tu możemy nie dodawać nic lub tyle żeby mieć "max blok"

Żywotność - tutaj pakujemy wszystko co nam zostanie żeby mieć duży baniak krwi w zapasie:D

Energia - tu nie dajemy nic, bo mamy przedmioty które dodają mane i oczywiście "BO"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Umiejętności-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1. Błogosławiony młot-tu dodajemy 20pkt. (nasza główna broń)

2. Koncentracja (aura)-także 20pkt. Powód jest prosty-żadna inna aura dla pali hammera sie nie liczy

3. Błogosławiona celność (aura)- 20pkt. Daje synergie do umiejętności Błogosławiony młot

4. Wigor (aura)-20pkt. Także daje synergie do umiejętności Błogosławiony młot

5. Śmiałość (aura)-1pkt. Daje synergie do umiejętności Święta tarcza

6. Dodajemy po 1pkt. do umiejętności na dojście do innych umiejętności

7. Święta tarcza-tutaj wypada dodać pozostałe punkty (dla lepszej obrony i blokowania)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Przedmioty-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1. Głowa-Hełm

- Na głowę założyć można raczej tylko jeden hełm, a w zasadzie kawałek zielonej szmatki:P, a tym hełmem jest -Czako-.

- Dla biedniejszych proponuje wsadzić do czako rune "Um" - która zwiększa nasze odporności

- Dla tych którzy mogą sobie pozwolić na np. Mare30 lub Hoto40 (sowo runiczne // Ko+Vex+Pul+Thul \\) proponuję włożyć w czako rune "Jah" - która zwiększa nasz maxymalny poziom życia

2. Tors-Zbroja

- Na nasz torsik najlepiej założyć jest zbroje -Enigma- (słowo runiczne // Jah+Ith+Ber \\) najlepiej kupić lub stworzyć w zbrojach Ap-Archońska zbroja (wymagane 103 siły) lub Dusk-Wieczorny całun (wymagane 77 siły) ja proponuje Ap bo jest ładniejsza:P - tu ktoś sie może ze mną nie zgodzić. Zbroja ta dodaje nam między innymi +2 do wszystkich umiejętności i 1 do umiejętności Teleport.

- Równie dobrą lecz nie posiadającą teleportu zbroją jest -COH- (słowo runiczne // Dol+Um+Ber+Ist \\ , wiadomo w jakich zbrojach najlepiej stworzone) dodaje nam między innymi +2 do wszystkich umiejętności i aż 65 do wszystkich odporności.

- O wiele słabszą propozycją, lecz kuszącą dla biednych:D, jest zbroja zwana -Żmijomag- dodaje między innymi +1 do wszystkich umiejętności i 25-35 wszystkich odporności

- Kolejną zbroją jest -Anioł stróż- dodaje między innymi +1 do umiejętności paladyna i zwiększa naszą odporność na wszystkie żywioły o 15%

- Odwaga Arkaine- tę zbroję zamieszczam tu z niechęcią, chodź dodaje +2 do wszystkich umiejętności, dużo życia i ponad 1300 obrony, to jest po prostu za ciężka dla naszego paladyna (wymagane aż 165 siły). Odradzam!

3. Jedna z dłoni-Broń (sam wybierz która:P - ja proponuje silniejszą)

- Liczy sie tylko -Hoto- 30-40 (to jakie Hoto kupisz zależy tylko od twoich funduszy) dodaje nam między innymi +3 do wszystkich umiejętności, 40% szybsze rzucanie czarów i 30-40% wszystkich odporności

4. Kolejna dłoń-Tarcza

-Zaka- (tu mamy szeroką palete wyboru także zależnie od funduszy) dodaje między innymi +2 do wszystkich umiejętności, +2 do umiejętności bojowych(tylko dla paladyna) i 50 d0o wszystkich odporności - które zwiększyc można doskonałym brylantem lub runą "Um" , bogaci mogą powiększyć swą żywotność runą "Jah", a gracze któży mają fioła na punkcie obrony mogą kupić -Zake- Eth (eteryczną), z runą "Zod" w środku.

-Duch- w tarczy dla paladyna (słowo runiczne // Tal+Thul+Ort+Amn \\)

5. Stopy-Buty

- Pozycja pierwsza, jak dla mnie najlepsze, - Wodołazy - dodają między innymi 45-65pkt. życia, 15pkt. zręczności i 5% do maxymalnej odporności na ogień

- Pozycja druga -Piaskowy kształt- dodają między innymi +10-15pkt. żywotności, +10-15pkt. siły i +40-70% odporność od trucizny

- Pozycja trzecia, dla tych którzy mają duże problemy z odpornościami, butami tymi są -Odbipięty- dodają one między innymi 10% wszyskich odporności, 5pkt. do siły i 5pkt. do zręczności

6. Ręce-Rękawice

- Ludzie mówią, że najlepsze rękawice to -Pięść maga- dodaje ona między innymi 20% szybsze rzucanie czarów

- lub rękawice z zestawu Trang-Oula- ze względu na 20% szybsze rzucanie czarów i 30 do odporności od zimna

7. Palce-Pierścienie

- Najlepsze, jak dla mnie, są dwa pierścienie -Bk-(mogą być nawet z 3% - to nie ma znaczenia) najważniejsze, że dodają +1 do wszystkich umiejętności i dużo życia.

- Nie pogardzimy także dwoma pierścieniami o nazwie -Soj-(są o wiele droższe od poprzednich) dodają między innymi +1 do wszystkich umiejętności(każdy) i zwiększają nasze maximum many o 25%(każdy).

- Dla upartych mogą być mieszanki - Bk+Soj, Bk+Raven lub Soj+Raven - -Raven- to pierścien dięki któremu po założeniu go na palec nie da się nas zamrozić.

8. Szyja-Amulet

- Najlepsze rozwiązanie to -Mara- dająca nam +2 do wszystkich umiejętności, 5 do wszystkich atrybutów i 20-30% wszystkich odporności

- Ewentualnością może być -Hymn Serafina- dający między innymi +2 do wszystkich umiejętności i +2 do aur defensywnych(tylko dla paladyna)

9. Miednica-Pas

- Propozycja jest tylko jedna -Aracha- dodaje nam między innymi +1 do wszystkich umiejętności, zwieksza szybkość rzucania czarów o 20% i spowalnia wroga o 10%

10. Ekfipunek

- Rzeczą najważniejszą i za razem najtańszą jest -Kięga portalu miejskiego- (nie do zastąpienia:D) -zajmuje dwie kratki

- Następny na liście jest -Torch- (po polsku znaczy po prosu "pochodna" - nie jest ona taka zwykłą jak nam się wydaje bo daje aż 8 do promienia światła dzięki czemu nie musimy bać się ciemności, a pobocznymi właściwościami są między innymi +3 do wszystkich umiejętności (dla wybranej klasy postaci), 10-20 wszystkich atrybutów i 10-20% wszystkich odporności) - również zajmuje dwie kratki (można mieć tylko jeden).

- kolejnym talizmanem jest potężny -Anni- dodaje między innymi +1 do wszystkich umiejętności, 10-20 wszystkich atrybutów, 10-20% wszystkich odporności i 5-10% więcej doświadczenia od zabitych potworów -zajmuje jedną kratkę(można mieć tylko jeden)

- Następny cel to tak zwany -Skiller- dodaje +1 do np. aur ofensywnych(tylko dla paladyna), lub do umiejętności bojowych(tylko dla paladyna) dodatkowo dodać mogą nam aż do 40pkt. życia -zajmuje trzy kratki(przez co zmieści się ich tylko dziewięć)

- Ostatnimi są zwykłe małe talizmany dodające aż do 20pkt. życia, dodatkowo może też i 5% zwiększą nasze wszystkie odporności

11. Zmiana broni i tarczy(przycisk "W")

- W jednej z rąk -CTA- (słowo runiczne // Amn+Ral+Mal+Ist+Ohm \\) dodaje nam między innymi +1-6 umiejętności Rozkazy, +1-6 umiejętności Dowodzenie, +2-4 umiejętności Okrzyk Bojowy

- W drugiej ręce -Duch- w tarczy, np. dla paladyna (słowo runiczne // Tal+Thul+Ort+Amn \\)

UWAGA!!! W razie trudności z uniesieniem jakiejś części tego zestawu przedmiotów radzę zakupić zwykły pierścień dodający 20pkt. do siły!!!


Strategia przetestowana. Bez skillerów postać na ok 91 lev powinna mieć ok 13K dmg.


_______________________________________________
Prawdziwym błędem jest błąd popełnić i nie naprawić go.

Offline

 

#2 2009-04-01 09:09:23

Bh_Michal

Administrator

6662958
Skąd: Stockholm
Zarejestrowany: 2009-03-30
Posty: 142
Punktów :   
WWW

Re: Strategia dla paladya hammera PvM

10/10 powiedzmy ze takiego hammera mi zajebali
Mialem go 4 h x(


This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at parties, from 9 till 7 in the morning.
I live for the music, rollin' blunts, feelin' high, gettin' loaded
- or take some pills and go to La La Land.

Offline

 

#3 2009-04-03 20:42:07

DoA_Geno

Administrator

Zarejestrowany: 2009-03-30
Posty: 149
Punktów :   

Re: Strategia dla paladya hammera PvM

Ja bardziej patrzyłem na obrażenia a nie frc lub inne 

Wszystko zależy od reszty eq jakie się dobierze. Zaka oprócz tego ze daje + 2 do umiejetności to jeszcze + 2 do umiejętności bojowych


_______________________________________________
Prawdziwym błędem jest błąd popełnić i nie naprawić go.

Offline

 

#4 2009-04-12 16:20:36

DoA_Kwiatek

Uczen

2494652
Skąd: S'T'W'A
Zarejestrowany: 2009-03-31
Posty: 17
Punktów :   
WWW

Re: Strategia dla paladya hammera PvM

Strategia jest git robiłem z niej palka i miałem dmg 7k - 9k tylko z monarcha eni i czako a reszty nie miałem


Diablo 2

DoA_KWIATEK !

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zakreklama.pun.pl Popisze z dziewczyną z plusa z okolic swiecia kot sailor moon www.nieuki.pun.pl www.kaensoprano.pun.pl