DoA_Geno - 2009-03-31 23:53:51

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Spis Treści-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-Wstęp-

-Statystyka Początkowa-

-Rozdawanie Statystyk-

-Umiejętności-

-Przedmioty-

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Statystyka Początkowa-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Siła - 25pkt.

Zręczność - 20pkt.

Żywotność - 25pkt.

Energia - 15pkt.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Rozdawanie Statystyk-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Siła - tutaj nie dodajemy "nic" (jeśli jesteśmy bogaci, lub zamierzamy być :P ), na początku jak już wspomniałem mamy 25pkt. siły

+ 10/20pkt.(-anni-) + 10/20pkt.(-Torch-) + 5pkt.(-Mara-) + 2pkt.(-Czako-) + 60pkt.(-Enigma-) +20pkt.(-Zaka-) = (w wersji dla biedniejszych) 132pkt. siły, (w wersji dla bogatszych) 152pkt. siły

Zręczność
- tu możemy nie dodawać nic lub tyle żeby mieć "max blok"

Żywotność - tutaj pakujemy wszystko co nam zostanie żeby mieć duży baniak krwi w zapasie:D

Energia - tu nie dajemy nic, bo mamy przedmioty które dodają mane i oczywiście "BO"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Umiejętności-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1. Błogosławiony młot-tu dodajemy 20pkt. (nasza główna broń)

2. Koncentracja (aura)-także 20pkt. Powód jest prosty-żadna inna aura dla pali hammera sie nie liczy

3. Błogosławiona celność (aura)- 20pkt. Daje synergie do umiejętności Błogosławiony młot

4. Wigor (aura)-20pkt. Także daje synergie do umiejętności Błogosławiony młot

5. Śmiałość (aura)-1pkt. Daje synergie do umiejętności Święta tarcza

6. Dodajemy po 1pkt. do umiejętności na dojście do innych umiejętności

7. Święta tarcza-tutaj wypada dodać pozostałe punkty (dla lepszej obrony i blokowania)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Przedmioty-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1. Głowa-Hełm

- Na głowę założyć można raczej tylko jeden hełm, a w zasadzie kawałek zielonej szmatki:P, a tym hełmem jest -Czako-.

- Dla biedniejszych proponuje wsadzić do czako rune "Um" - która zwiększa nasze odporności

- Dla tych którzy mogą sobie pozwolić na np. Mare30 lub Hoto40 (sowo runiczne // Ko+Vex+Pul+Thul \\) proponuję włożyć w czako rune "Jah" - która zwiększa nasz maxymalny poziom życia

2. Tors-Zbroja

- Na nasz torsik najlepiej założyć jest zbroje -Enigma- (słowo runiczne // Jah+Ith+Ber \\) najlepiej kupić lub stworzyć w zbrojach Ap-Archońska zbroja (wymagane 103 siły) lub Dusk-Wieczorny całun (wymagane 77 siły) ja proponuje Ap bo jest ładniejsza:P - tu ktoś sie może ze mną nie zgodzić. Zbroja ta dodaje nam między innymi +2 do wszystkich umiejętności i 1 do umiejętności Teleport.

- Równie dobrą lecz nie posiadającą teleportu zbroją jest -COH- (słowo runiczne // Dol+Um+Ber+Ist \\ , wiadomo w jakich zbrojach najlepiej stworzone) dodaje nam między innymi +2 do wszystkich umiejętności i aż 65 do wszystkich odporności.

- O wiele słabszą propozycją, lecz kuszącą dla biednych:D, jest zbroja zwana -Żmijomag- dodaje między innymi +1 do wszystkich umiejętności i 25-35 wszystkich odporności

- Kolejną zbroją jest -Anioł stróż- dodaje między innymi +1 do umiejętności paladyna i zwiększa naszą odporność na wszystkie żywioły o 15%

- Odwaga Arkaine- tę zbroję zamieszczam tu z niechęcią, chodź dodaje +2 do wszystkich umiejętności, dużo życia i ponad 1300 obrony, to jest po prostu za ciężka dla naszego paladyna (wymagane aż 165 siły). Odradzam!

3. Jedna z dłoni-Broń (sam wybierz która:P - ja proponuje silniejszą)

- Liczy sie tylko -Hoto- 30-40 (to jakie Hoto kupisz zależy tylko od twoich funduszy) dodaje nam między innymi +3 do wszystkich umiejętności, 40% szybsze rzucanie czarów i 30-40% wszystkich odporności

4. Kolejna dłoń-Tarcza

-Zaka- (tu mamy szeroką palete wyboru także zależnie od funduszy) dodaje między innymi +2 do wszystkich umiejętności, +2 do umiejętności bojowych(tylko dla paladyna) i 50 d0o wszystkich odporności - które zwiększyc można doskonałym brylantem lub runą "Um" , bogaci mogą powiększyć swą żywotność runą "Jah", a gracze któży mają fioła na punkcie obrony mogą kupić -Zake- Eth (eteryczną), z runą "Zod" w środku.

-Duch- w tarczy dla paladyna (słowo runiczne // Tal+Thul+Ort+Amn \\)

5. Stopy-Buty

- Pozycja pierwsza, jak dla mnie najlepsze, - Wodołazy - dodają między innymi 45-65pkt. życia, 15pkt. zręczności i 5% do maxymalnej odporności na ogień

- Pozycja druga -Piaskowy kształt- dodają między innymi +10-15pkt. żywotności, +10-15pkt. siły i +40-70% odporność od trucizny

- Pozycja trzecia, dla tych którzy mają duże problemy z odpornościami, butami tymi są -Odbipięty- dodają one między innymi 10% wszyskich odporności, 5pkt. do siły i 5pkt. do zręczności

6. Ręce-Rękawice

- Ludzie mówią, że najlepsze rękawice to -Pięść maga- dodaje ona między innymi 20% szybsze rzucanie czarów

- lub rękawice z zestawu Trang-Oula- ze względu na 20% szybsze rzucanie czarów i 30 do odporności od zimna

7. Palce-Pierścienie

- Najlepsze, jak dla mnie, są dwa pierścienie -Bk-(mogą być nawet z 3% - to nie ma znaczenia) najważniejsze, że dodają +1 do wszystkich umiejętności i dużo życia.

- Nie pogardzimy także dwoma pierścieniami o nazwie -Soj-(są o wiele droższe od poprzednich) dodają między innymi +1 do wszystkich umiejętności(każdy) i zwiększają nasze maximum many o 25%(każdy).

- Dla upartych mogą być mieszanki - Bk+Soj, Bk+Raven lub Soj+Raven - -Raven- to pierścien dięki któremu po założeniu go na palec nie da się nas zamrozić.

8. Szyja-Amulet

- Najlepsze rozwiązanie to -Mara- dająca nam +2 do wszystkich umiejętności, 5 do wszystkich atrybutów i 20-30% wszystkich odporności

- Ewentualnością może być -Hymn Serafina- dający między innymi +2 do wszystkich umiejętności i +2 do aur defensywnych(tylko dla paladyna)

9. Miednica-Pas

- Propozycja jest tylko jedna -Aracha- dodaje nam między innymi +1 do wszystkich umiejętności, zwieksza szybkość rzucania czarów o 20% i spowalnia wroga o 10%

10. Ekfipunek

- Rzeczą najważniejszą i za razem najtańszą jest -Kięga portalu miejskiego- (nie do zastąpienia:D) -zajmuje dwie kratki

- Następny na liście jest -Torch- (po polsku znaczy po prosu "pochodna" - nie jest ona taka zwykłą jak nam się wydaje bo daje aż 8 do promienia światła dzięki czemu nie musimy bać się ciemności, a pobocznymi właściwościami są między innymi +3 do wszystkich umiejętności (dla wybranej klasy postaci), 10-20 wszystkich atrybutów i 10-20% wszystkich odporności) - również zajmuje dwie kratki (można mieć tylko jeden).

- kolejnym talizmanem jest potężny -Anni- dodaje między innymi +1 do wszystkich umiejętności, 10-20 wszystkich atrybutów, 10-20% wszystkich odporności i 5-10% więcej doświadczenia od zabitych potworów -zajmuje jedną kratkę(można mieć tylko jeden)

- Następny cel to tak zwany -Skiller- dodaje +1 do np. aur ofensywnych(tylko dla paladyna), lub do umiejętności bojowych(tylko dla paladyna) dodatkowo dodać mogą nam aż do 40pkt. życia -zajmuje trzy kratki(przez co zmieści się ich tylko dziewięć)

- Ostatnimi są zwykłe małe talizmany dodające aż do 20pkt. życia, dodatkowo może też i 5% zwiększą nasze wszystkie odporności

11. Zmiana broni i tarczy(przycisk "W")

- W jednej z rąk -CTA- (słowo runiczne // Amn+Ral+Mal+Ist+Ohm \\) dodaje nam między innymi +1-6 umiejętności Rozkazy, +1-6 umiejętności Dowodzenie, +2-4 umiejętności Okrzyk Bojowy

- W drugiej ręce -Duch- w tarczy, np. dla paladyna (słowo runiczne // Tal+Thul+Ort+Amn \\)

UWAGA!!! W razie trudności z uniesieniem jakiejś części tego zestawu przedmiotów radzę zakupić zwykły pierścień dodający 20pkt. do siły!!!


Strategia przetestowana. Bez skillerów postać na ok 91 lev powinna mieć ok 13K dmg.

www.animes.pun.pl www.ekstraklasamanager.pun.pl www.prodigy.pun.pl www.spank.pun.pl www.podgorna.pun.pl